Üllatusreis Eestisse!

Sel suvel saime oma empsi ja väiksema õe ning vennaga kokku suvisel reisil Lõuna-Prantsusmaale ja Monacosse. Pärast tagasi Hispaaniasse koju jõudes tuli mul kohe mingi suur mure peale, et millal me nüüd uuesti näeme ja nii ma usinalt lennukipileteid otsima hakkasin. Otsustasin, et lähen Eestisse novembri lõpuks, ehk üllatan empsi täpselt tema sünnipäeval.

Lennukipiletite ostmise ajal elasime me veel Madridis ja seetõttu saidki ostetud airBalticu piletid suunal Madrid-Riia-Tallinn ja tagasi sama teed pidi. Vahepeal jõudsime ma aga teatavasti juba kolida Lõuna-Hispaaniasse, kohe Gibraltari piiri äärde….  Ühes postituses ma juba kirjutasin jamadest, mida kolimine meie juba samuti suvel planeeritud Fuerteventura reisiga kaasa toob. Selle postituse leiab siit. Laias laastus on seekord samad jamad, ainult kassi pärast ei tule muretseda, sest Eestisse tulin vaid mina. Mure Madridi saamise pärast siiski jäi, sest meie uue kodu ning Madridi lennujaama vahele jääb umbes 660 pikka kilomeetrit 😀

Pärast kolimist ja uue kodu sisse seadmist hakkasin kohe ka erinevaid Madridi saamise variante kaaluma. Selle otsustasin ma kohe ära, et üksi ma autoga Madridi sõita ei viitsi ja seega tuli hakata teisi varinate otsima. Pärast erinevate busside, rongide, autojagamise rakenduste jms läbi tuuseldamist hakkasin vaatama ka lende nii Malagast-Madridi, kui ka Gibraltarilt ja Malagast Riiga või Tallinna. Tegelikult ma leidsin airBalticuga väga normaalse hinnaga uue otselennu Malagast Riiga, aga mingihetk hakkas mul rahast ka natukene kahju, sest Madrid-Tallinn lennu eest olin ma ju samuti juba maksnud ja seda raha keegi mulle tagasi ei annaks. Seetõttu otsustasin lõpuks kodust Madridi rongiga sõita. Sõit oli küll siiski üsna pikk (5 tundi), aga rong tundus kõige mugavam variant ja seda ta ka oli.

Järgmine mure oli öösel koju saamine. Nimelt pidin ma Riiga 22.00 jõudma ja Tallinna südaööks. Kahjuks ei läinud tol öösel enam Tallinnast ühtegi bussi Tartusse ja mõte öö pealinnas veeta mulle väga atraktiivne ei tundunud. Seetõttu otsustasin Riias maha minna ja lennujaamast otsejoones bussijaama sõita. Esialgne plaan oli 22.45 bussile jõuda, aga lennuki ca pooletunnise hilinemise tõttu pidin jõudsin viimase bussi peale, mis alustas sõitu Tartu suunas alles kell 23.55.  Tartusse jõudsin ma seega 3.35 varahommikul ning sõbranna juurde natukene enne kella 4. Selleks ajaks olin ma kokku reisinud juba umbes 19 tundi 😀 Alguses oli mul plaan rongis, lennukis ja bussis magada, sest just seda ma tavaliselt alati teen, aga kahjuks seekord ma lihtsalt ei jäänud magama ja olin sõbranna juurde jõudes kergelt öeldes üle väsinud 😀

Pärast öist jutustamist ja kohukeste söömist otsustasime pärast kella 5 hommikul lõpuks ikka magama minna. Pikalt ma õndsalt siiski magada ei saanud, sest hommikul enne kella 9 hakkasin ma juba empsi juurde sõitma. Kohale jõudes oli üllatus oodatust veel suurem 😀 Ma ehmatasin ära, et ta vaeseke saab veel infarkti enda sünnipäevahommikul. Õnneks nii siiski ei läinud ja otseloomulikult oli tal väga hea meel! Pärast kallistusi ja pisaraid sõime korraliku hommikusöögi ja läksime ilusat ilma nautides kõndima. Väljas oli tõesti (siiamaani imekombel on) väga ilus – päike paistis ja lumi sillerdas.

Muidu on kõik väga mõnus, aga otseloomulikult olen ja juba natukene haigeks jäänud. 😀 Ma pole kolme päevagi Eestis olnud ja juba nuuskan nagu segane. Lisaks on hääl kähe ja eile vaevas mind ka väike palavik. Olen nüüd usinalt teed joonud ja auru teinud  ning loodetavasti midagi vähemalt hullemaks ei muutu. Mul on juba peaaegu kõik Eestis oleku päevad ära planeeritud ning ma väga loodan, et midagi haiguse tõttu nüüd tegemata ei jää.