Nizza reis

Käisime juuli lõpus Nizzas puhkamas ja mõtlesin, et peaks mõned mõtted sellega seoses kirja panema. Kokku olime reisil viiekesi (meie + emps ja co) ja jõudsime kõik kohale samal päeval. Emps ja co jõudsid 2 tundi enne meid ja seega saime kokku alles korteris. Nii tore oli neid jälle üle nii mitme kuu näha! Esimesel päeval oli juba 12ks rannas ja nautisime täie rinnaga ujumist ja merelt tulevat tuulekest. Nii mõnus!

IMG-9716

Meie päevad nägidki üldjuhul välja nii, et pärast hommikusööki läksime umbes 11 ajal randa ning umbes 14/15 ajal liikusime pärast jätsi pausi tagasi korterisse lõunat sööma ja niisama lebotama. Mõnel päeval käisime ka enne randa minekut vanalinnas turult läbi. Kauem lihtsalt ei jõudnud rannas olla, sest päike väsitas ikka korralikult. Nizza rand on küll kivine, aga väga kena ning ruumi jätkub kõigile. Soovi korral on alati võimalik ka rannatooli ja varju eest maksta. Meil olid omad varjud kaasas, rannatoolil mõtet ei näinud.

Pärast lõunapausi uudistasime üldjuhul linnapeal ringi. Nizza vanalinn on väga ilus ja kindlasti tasub ronida ka Castle Hill’imäekese otsa, et sealset vaadet nautida. Vapramad lähevad üles treppidest (üle 300 astme), aga on olemas ka lifti kasutamise võimalus. Ülevalt avaneb imeilus vaade promenaadile ja sadamale. See on ideaalne koht pikniku pidamiseks. Meie mängisime seal palmi all UNO kaarte ja lobisesime niisama.

IMG-9753

Väljas söömine on Nizzas pigem kulukas ja kunas Emma ja Sass nagunii mingid pikalt restoranides lobisejad ei ole, siis seda me väga tihti ei teinud.  Eelistasime  sooja toidu ja joogid kaasa ostmist ning rannas söömist. Õhtuti oli rand kusjuures praktiliselt sama täis kui päeval. Inimesed pidasid piknike, jõid veini või õlut, mängisid kaarte ja ujusid 🙂

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.