Mida me pereliikmetega vahepeal tegime?

Täiesti märkamatult on mu viimasest postitusest juba omajagu aega mööda läinud ja selle aja jooksul on nii mõndagi põnevat toimunud. Nimelt tulid meile aprilli keskel mõned pereliikmed külla ja nendega koos sai päris palju nii meie enda kodukandis kui ka natukene kaugemal seiklemas käidud. Kahjuks ei olnud nende külasoleku ajal ilm just teab mis suurepärane ja seega käisime  basseini ääres ja rannas vaid paaril korral mõnulemas. Nendel päevadel kui ilm oli tegelikult täitsa ilus, tahtis tuul meid minema lennutada ja seega polnud just väga mõnus niisama basseini ääres lebotada. Õnneks ei ajanud suured tuuled ja vihma sutsakad meie plaane päris segamini ja saime ikka praktiliselt kõik plaani võetud asjad ka koos ära teha!

Esimesel nädalal jõudsime ära käia nii Gibraltari üsna tillukeses, aga täitsa toredas Alameda loomapargis kui ka minu suures lemmikus Castellari loomade päästekeskuses. Sellest olen ma pikemalt kirjutanud SIIN. Gibraltari loomapark on ka tegelikult väga tore, aga Castellari omaga ei anna teda kohe kindlasti võrrelda. Kokku veetsime seal kõiki loomi kaugemalt ja lähemalt imetles taaskord pea kolm tundi! Meie kõigi vaieldamatuks lemmikuks osutus papagoide hiigelsuures puuris nende toitmine ning imepehme kinkajou silitamine. Kinkajoud on pesukarude perekonda kuuluvad öise eluviisiga vihmametsades elavad imetajad. Meie külaskäigu ajal tundus ta igatahes väga väsinud olevat ja nii ta sujuvalt mu vennale süles praktiliselt magama jäigi. Mulle tundub, et kevad ongi parim aeg erinevate loomaparkide külastamiseks, sest nii avaneb võimalus kõiki asja ilmale tulnud loomasid näha. Minu suurteks lemmikuteks osutusid nii kitsede kui ka jäneste tillukesed beebid.

Suurel reedel toimusid kõikjal suured rongkäigud ja loomulikult tahtsime ka meie neist osa saada. Meie enda linnakeses toimus samuti päris suurejooneline ja üle 2 tunni kestev rongkäik, kus sain näha erinevate vennaskondade liikmeid nii risti löödud kui ka juba surnud Jeesus Kristuse kujusid kandmas. Meist keegi ei olnud kunagi varem ühtegi taolist rongkäiku näinud ja seega oli kogemus kohe eriti võimas. Tänavad olid paksult inimesi täis ning kõik tahtsid sellest sündmusest osa saada. Pühapäeval käisime korraks ka Marbella vanalinnas asuvas kirikus Jeesus Kristuse surnuist ülestõusmist mälestavat üritust uudistamas. Soovitan kindlasti kõikidel tulevikus ülestõusmispühade ajal Hispaanias olevatel inimestel mõnest taolisest sündmusest osa võtta.

Nädalavahetuseks sõitsime kõik koos Tarifalt Marokosse ja veetsime seal ühe imetoreda päeva. Meist keegi polnud varem Marokos käinud ja seega tundus esimeseks külastuseks täitsa mõistlik mõne teenusepakkuja abi kasutada. Lõpuks otsustasime selle firma kasuks ja jäime igati teenusega rahule. Meie hommik algas kella 10 ajal hommikul ning kokku kestis päev umbes 11 tundi. Hispaania poolel andsid  reisikorraldajad meile piletid ning tegid natukene selgitustööd ning Tangieri jõudes olid giid ja bussijuht meid juba ootamas. Maroko oli ootamatult puhas ja inimesed meeldivad. Sellist Egiptusele omast suurt pealetükkivust mina praktiliselt ei tähelanu. Meile kõigile Maroko igatahes väga meeldis ja ma plaanin kindlasti lähiajal seda maad natukene põhjalikult avastada. Järgmisena tahaks vist Marrakechis ära käia. Loodan selle nädala jooksul meie reisi kohta ka eraldi postituse teha.

Ma enam ei teagi, mitu korda ma Gibraltari kalju otsas käinud olen, aga loomulikult läksin sinna ka pereliikmetega. Gibraltarile tulles tunduks patt mitte üles minna. Kui esmapilgul tundub palju 30 naela inimese kohta maksta, siis tegelikult on kalju otsast avanevad vaated, erinevad tunnelid,  koopad ning loomulikult ka ahvid seda raha kindlasti väärt. Tegelikult saab kalju otsa ka köisraudteega, aga meie otsustasime taaskord takso teenuse kasuks. Niimoodi on lihtsalt palju mugavam kõik vaatamisväärsused ära näha. 😀 Kes see ikka päikese käes väga palju seal üleval jalgsi rännata tahab…

Lisaks eelnevalt mainitud kohtadele jõudsime loomulikult ära käia ka Tarifal, Marbellas ja Esteponas ning natukene šopata meist umbes 20-minutilise autosõidu kaugusel asuvas Algecirases. Esimesel korral oli kahjuks küll sealne peamine kaubanduskeskus lihavõtete tõttu kinni. 😀 Ma kusjuures veel spetsiaalselt vaatasin, et nad suurel neljapäeval ikka lahti oleksid, aga kohale jõudes olid terve kaubanduskeskuse peale lahti vaid paar söögikohta. 😀 Tarifale minnes meil õnneks ilmaga väga vedas ja nii sai ka mu väike vend surfamist proovida ja natukene niisama vees hullata. Vesi oli tegelikult ikka üsna jahe, aga tänu kalipsodele askeldasid mehed vees kokku peaaegu 3 tundi. Naised veetsid selle aja sujuvalt kalda peal päevitades ja jutustades. 😀 Väga mõnus oli!

Mul on nii hea meel, et meil nii palju külalisi käib ja loomulikult olen kohe eriti õnnelik kui pereliikmetel on aega meie juurde tulla. Pereliikmed on siiamaani ikka 1-2 korral aastal külla jõudnud ning me proovime ka edaspidi vähemalt korra aastas Eestisse minna. Eks ole näha, kas ja millal me sel aastal lähme. Külalised mulle küll väga meeldivad, aga pean tunnistama, et ma olen alati pärast nende lahkumist omadega täiesti läbi ja vajan paari päeva taastumiseks. 😀 Ma tahan alati, et kõikidel meile külla tulnud sõpradel ja pereliikmetel oleks hästi tore ja seega organiseerin vahepeal vist isegi liiga palju tegevusi. Sel korral kutsus vend mind vahepeal isegi korrale ja ütles, et ta tahaks lihtsalt rahulikult olla. 😀  Ma teda liiga palju vist kuulda ei võtnud ja nii me käisimegi selle peaaegu 2 nädala jooksul kõikidel päevadel kuskil seiklemas ja seega olin ma nii mõnelgi hommikul tööle jõudes omadega jumala läbi. 😀 Ma vist lihtsalt ei oska rahulikult olla ja tunnen justkui mingit kohustust kõikide päevad hästi toredaks teha. Igapäevaselt olen ma ju tegelikult pigem üsna rahuliku elutempoga harjunud ja seega väsin külalistega ringi tiirutades kohe eriti kiiresti. 😀 Ma pean vist lihtsalt õppima asju rahulikumalt võtma, sest tegelikult piisab tihti ka lihtsalt koos olemisest.

Lisan siia lõppu hunniku pilte meie seiklustest!

2 Replies to “Mida me pereliikmetega vahepeal tegime?”

1. Issand, kas ma olen rumal või miks ma sellisest toredast loomast enne kuulnud pole? 😀 nimi ka nii vahva!
    Külaliste võõrustamise osas olen ma sinuga samasugune – kuna nad on võtnud vaevaks meie juurde tulla, siis tahan ma alati, et kõigil parim puhkus oleks. Ei oska kohe teisiti kui ainult ringi rabeledes. 🙂

1. Ma sain ka tema olemasolust vaid natukene aega tagasi teada. Pärast kiiret googeldamist selgus, et Paris Hiltonil oli kunagi üks kinkajou lemmiksloomaks. 😀

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.