Matk La Maliciosa otsa

Möödunud pühapäeval otsustasime taaskord matkama minna ja seekord valisime Wikiloc äppi kasutades välja La Maliciosa. Parim viis sinna saamiseks on Moncloa bussijaamast bussiga number 691 Navacerradasse sõita. Meie läksime Navacerrada külas maha ning jälgisime seejärel Wikiloci juhiseid. Rajale jõudmiseks tuleb mõni kilomeeter kõndida.

Mingi hetk otsustasime telefoni ära panna ja valisime lihtsalt ühe raja, mida mööda hakkasime edasi kõndima. Ütlen ausalt, et tegemist oli mu elu ühe raskeima matkaga, mis vahepeal meenutas pigem mägironimist. Ma arvan, et poolmaratoni läbimine oli minu jaoks pühapäevase matkaga täiesti võrreldav.  Vahepeal polnud mingit normaalset rada ja me pidime lihtsalt kivide peal turnima ja lootma, et liigume enam vähem õiges suunas 😀

Iga natukene aja tagant arvasime, et maksimaalselt poole tunniga oleme ikka üleval 😀 Tegelikult läksime üles umbes 3 tundi ja tagasi alla saime 2 tunniga.  Kokku matkasime seega natukene üle 5 tunni ja läbisime selle jooksul ca 21 kilomeetrit. Tegelikult ei ole ma nüüd 100% kindel meie täpses vahemaas, sest spordikella ja telefonide erinevus oli päris suur. Samas kõik kolm telefoni näitasid enamvähem sama vahemaad ja seega usaldan ma seekord pigem neid. Tippu jõudes tegime me otseloomulikult umbes tunnise pausi söömiseks, pildistamiseks, vaadete nautimiseks ja kiireks lõunauneks 😀

Kui üles minek oli pigem piinarikas ja tüütu, siis alla minek mulle täitsa meeldis. Jalad olid loomulikult üsna väsinud, aga väike lõunauni oli meid siiski piisavalt turgutanud. Suuremate kivide peal saime vahepeal isegi päris kiiresti liikuda ja ringi karata. Tagasi Navacerradasse jõudes premeerisime end hea ja paremaga. Mõnus! Järgmisel päeval olid loomulikult kõik lihased valusad, aga see oli seda väärt! 😀

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.