Esimesed külalised uues kodus

Tegelikult on meil ühed külalised juba käinud, aga neid me ei näinud, sest olime ise samal ajal Fuerteventural puhkamas. Selle reisi kohta saad pikemalt lugeda siit. Nimelt aitasid üks mu sõbranna ja ta elukaaslane meie kassi eest reisil olles hoolitseda. Otseloomulikult oleksime me ka neile tahtnud ise ümbruskonda näidata ja koos aega veeta, aga kahjuks polnud see tol korral võimalik. Seekordsete külalistega oleme aga päris palju ringi tiirutanud ja niisama elu nautinud. Mida päev edasi, seda enam ma veendun, et kolisime õigesse kohta.

Esimesel päeval käisime kuttidega kohe Gibraltari 426 meetri kõrguse lubjakivikalju otsas ahve ja vaateid pildistamas. Alguses oli meil plaanis üles matkata, aga pärast 10 minutit keskpäise päikese käes higistamist saime aru, et täna ei ole see päev ning otsustasime taksobussi kasuks. Ma olen ise muidu alati sinna otsa ikka matkanud, aga kui aus olla, siis see takso variant oli täitsa mugav. Pärast 20 euro loovutamist (per face) pidime enne starti mõned minutid 8 kohalise bussi täitumist ootama. Alguses olin ma natukene skeptiline, aga pean siiski tunnistama, et see sõit oli iga eurot väärt. Meie autojuht peatus mitmel korral vaadete nautimiseks ja ahvide pildistamiseks ning jagas samal ajal meiega huvitavaid fakte Gibraltari kohta. Kogu see tuur kestis natukene üle tunni ja me jäime väga rahule.

Laupäevaks lubas Tarifal enam-vähem laineid ja nii me otsustasimegi kutid surfama viia. Ilm oli ilus (~19/20 °C), vesi enam-vähem normaalse temperatuuriga (18 °C) ja lained alustamiseks täitsa head (~0,8m). Mina ja Oskar otsustasime SUP lauad rentida (15€/1h), Peeter valis surfilaua (10€/1h) ning Kälver hullas bodyboardiga. Kutid rentisid endale ka kalipsod (5€/päev), sest ilma oleks ikka natukene külm olnud ja nii me lõpuks 2 tundi kõik koos vees olimegi. Pärast pidasime veel rannast pikniku ja jälgisime lohesurfareid.

Eile otsustasime kõik koos Marbellasse linnapeale jalutama ja ilusaid jahte vaatama minna. Pärast vanalinnaga tutvumist hakkasime mööda rannajoont vaikselt Puerto Banús sadamani liikuma. Vahepeal nautisime veel ilma ja jälgisime inimesi väga mõnusas Corte Maltés rannabaaris. Mulle tundub, et Puerto Banús on üks Marbella uhkemaid sadamaid, sest sealsed jahid ja autod on teiste kohtadega võrreldes ikka väheke vingemad. Lisaks sellele on sadama äär täis erinevaid luksuskaupade poode ja mõnusaid restorane. Tore on ju vaadata, kuidas inimesed 1000-euroseid kleite ostavad. 😀 Pärast sadama ääres ringi kondamist käisime veel selles vene poes karmusi kohukesi ja leiba ostmas. Õhtuks oli kõik nii väsinud, et lisaks UNO kaartide mängimisele me midagi teha ei jõudnud.

Täna hilisõhtul sõidavad kutid tagasi koju ja seega meil mingeid erilisi plaane ei ole. Eile õhtul sai tänaseks hommikuks trenn kokku lepitud ja pärast seda läheme arvatavasti uuesti Gibraltarile. Mul on plaanis nendega paar tundi poodides käia (suured allahindlused on just alanud) ning pärast seda sadama äärde sööma viia. Võib-olla külastame ka botaanikaaeda ja viskame pilgu peale Commomwealth pargile. Ilm on õnneks taaskord suurepärane!