Cadiz, Gibraltar, Marbella ja kolimine

Viimased päevad või tegelikult isegi nädalad on meil väga tegusad olnud. Lisaks auto ostmisele, uue kodu otsimisele ja vanas kodus asjade pakkimisele jõudsime vahepeal ka külla tulnud pereliikmetega Lõuna-Hispaanias ringi sõita. Ütlen ausalt, et ajastus ei olnud meil parim, aga see reis oli juba ammu kokku lepitud ja muud asjad lihtsalt langesid täpselt samale ajale. Praeguseks oleme reisilt tagasi ja juba oma uues kodus, kohe Gibraltari piiri ääres. Saime hakkama! 😀

Meie keskmisest omajagu pikema reisiseltskonna tõttu rentisime Lõuna-Hispaania tripiks korraliku bussi. Maksime küll Mercedes-Benz Vito eest, aga lõpuks saime Opel Vivaro. Natukene nõme küll, aga me ei viitsinud rendifirmaga kohapeal vaidlema hakata ja enda õiget autot ootama jääda ning tegelikult oli Opelis isegi rohkem ruumi ja väga mõnus sõita. Esimese asjana sõitsime Cadizi ja sõit sinna kestis umbes täpselt 7 tundi koos pausidega. Kohale jõudes olid kõigil tagumikud kanged lisaks ranna ääres jalutamisele ja keha kinnitamisele keegi suurt midagi teha ei jõudnud.

Cadiz oli meie terve reisi niiöelda baas, kuhu me igaks õhtuks tagasi tulime. Ütlen ausalt, et Cadiz ise midagi erilist ei ole, aga rannamõnude nautimiseks ja ümbruskonnaga tutvumiseks oli tegemist täitsa mõnusa kohaga. Meie valisime Cadizi enda baasiks tegelikult sellepärast, et Kälveril oli 2 päeval vaja seal ka ühel koolitusel osaleda. Me otsustasime lihtsalt 2in1 teha 😀  6 päeva jooksul jõudsime päris korralikult ringi tiirutada ning otseloomulikult leidsime aega ka päikese võtmiseks.

Lisaks Cadizile käisime ka Gibralatril ja Marbellas. Kui täpne olla, siis me panime teised Gibraltari piiri ääres lihtsalt maha ja käisime ise samal ajal endale uut kodu otsimas. Kirjutasin kolimise kohta rohkem SIIN. Eks ma kirjutan nüüd lähipäevil natukene pikemalt korteri otsimise jms kohta ka, aga lühidalt öeldes leidsime endale kodu ja praegu lösutan ma juba meie uuel diivanil ja naudin merevaadet. Jõudsime kohale eile ja tänasega saime kõik asjad lahti pakitud ning nüüd saame paar päeva lihtsalt puhata 🙂

Lihtsalt Gibraltarile viisime pereliikmed ka Marbellasse. Seal nautisime peamiselt rannamõnusid ja julgemad käisid isegi ujumas. Ilm oli küll väga mõnus ja soe, aga vesi tegelikult väga kutsuv ei olnud 😀 Ma võtsin ennast aga siiski kokku ja käisin ujumas ära. Ma ootasin vist isegi hullemat, aga külm oli tegelikult ikka 😀

Tagasi Madridi jõudes aitasid pereliikmed meil oma korteri enamvähem kokku pakkida ja asju autosse vedada. Nimelt läksid nemad tagasi koju samal päeval, mil meie välja kolisime 😀 Eks see natukene keerulisemaks meie olukorra muutis, aga tegelikult saime kõigega ilusti hakkama ja nad olid suureks abiks pakkimisel. Lisaks oli esmaspäeval ka Kälveri sünnipäev ja selle suure kolimise jama tõttu me kahjuks midagi väga toredat teha ei jõudnud. Hommikul laulsime ta loomulikult ikka tordiga üles ja andsime kingitused ning õhtul lõime pokaalid kokku ja sõime veel torti, aga sellega ka asi suures joones piirdus, sest kolimise kõrvalt lihtsalt ei jätkunud rohkem aega.